Sonja Marić

Sonja Marić

Sonja Marić

Uniqa Osiguranje - Direktor marketinga i PR

Sonja Marić, direktorka sektora za marketing i odnose s javnošću UNIQA osiguranja, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, na katedri za marketing, pri Univerztetu u Beogradu.

Dvadesetogodišnju karijeru u oblasti marketing gradila je isključivo u oblasti osiguranja.

Profesionalnu karijeru počela je u Dunav osiguranju – tržišnom lideru u oblasti osiguranja. Zatim, karijeru nastavlja u Cepter osiguranju.

Kao najviši uspeh u tom periodu, ističe povećanje prepoznatljivosti brenda – kada je Zepter osiguranje postiglo neverovatan skok sa 14. na 2. mesto. Svakako, iz tog perioda vredi istaći i nagradu za najbolju reklamu 2005. godine.

U UNIQA osiguranju, na poziciji direktorke sektora, radi već 10 godina i to od samog dolaska UNIQA osiguranja na tržište Srbije, koje su obeležile mnoge uspešne marketinške kampanje, sponzorstva, saradnja sa sportskim, privrednim i kulturnim institucijama, medijima.

Tokom ovih 10 godina, UNIQA osiguranje nagrađeno je brojnim priznanjima u polju marketinga kao što su:

– 2011. Nagrada UEPS-a za marketinške aktivnosti na Beogradskom  sajmu automobila

– 2014. – nagrada  UEPS-a za najuspešniju internu komunikaciju, kao i za marketinške aktivnosti tokom Beogradskog maratona

– 2015.- nagrada UEPS-a za novu kategoriju osiguranja na srpskom tržištu (osiguranje istorijskih vozila).

Takođe, dobila je značajna priznanja u okviru UNIQA grupacije na polju repozicioniranja brenda.

Trenutno je odgovorna za implementaciju marketinških aktivnosti, korporativnu komunikaciju, kao i za korporativno društvenu odgovornost. Zaslužna je za kreiranje prepoznatljivosti brenda Unika Srbije, koji se već godinama nalazi u samom vrhu poznatosti. Pored nagrade World finance za najbolje osiguranje u Srbiji 2012. godine, UNIQA je i dobitnik sertifikata Korporativni Super brends 2016/2017, Firma od poverenja 2016. Po mišljenju stručnog žirija prestižne organizacije European Business Award, kada je u pitanju odnos prema klijentima, strategija rasta, inovacije i ukupna uspešnost poslovanja  UNIQA osiguranje je izabrano za jednu od deset najboljih kompanija u Evropi u velikom takmičenju u kojem je učestvovalo 34000 kompanija iz 34 zemlje Evrope. Na osnovu glasova publike, UNIQA je osvojila nagradu za najbolju kompaniju u Srbiji.

Posebno je ponosna na priliku da sarađuje s velikim sportskim imenima, od kojih posebno ističe desetogodišnju saradnju sa proslavljenim košarkašem i selektorom nacionalnog tima, Aleksandrom Đorđevićem, kao i na priliku da kao deo UNIQA tima podrži brojne sportske manifestacije i organizacije. Smatra da je sponzorstvo Evropskog prvenstva u vaterpolu 2016, kao i saradnja s Olimpijskim komitetom Srbije što je rezultiralo da  UNIQA postane zvaničnog osiguranja Olimpijskog tima, svojevrsna kruna dosadašnjeg ulaganja kompanije  u sport. Takođe, posebno je ponosna i na podršku koju UNIQA godinama upućuje prihvatilištima i domovima za nezbrinutu decu, kao i dečijim bolnicama.

Za značajan doprinos društvenoj zajednici tokom 2016. godine, UNIQA je dobitnik nagrade Planeta biznis.

Tokom dosadašnje karijere, sarađivala je sa brojnim marketinškim agencijama i udruženjima u okviru različitih marketinških kampanja koje je predvodila.

Kao proaktivna i dinamična osoba, posebno uživa u ivent menadžmentu i svim izazovima i dinamici koje ove aktivnosti donose.

Najbolji recept za uspešnu karijeru, po Sonjinom mišljenju predstavlja posvećenost poslu i kompaniji u kojoj radiš, stalno usavršavanje, ali takođe i ljubav prema izabranoj profesiji i svakodnevnim poslovnim obavezama.